zondag 30 augustus 2015

Hoofd leeg maken

Op de vélo

Op de vélo kan ik blijkbaar mijn hoofd goed leegmaken. Wat een geweldige ontdekking.
Op mijn gewone fiets lukt dat een beetje, op mijn koersfiets kei goed. Omdat alles nog nieuw en onwennig is denk ik. Het gaat ook iets sneller, dus je moet beter opletten. En op de duur ben je zo moe dat je niet meer kan denken, halleluja :)

Gisteren weer 30 km gereden, slechtere wegen dan vorige week dus meer afzien. Maar ik was voorzien hoor:



Vorige week had ik bleinen op mijn vingers, iets te hard in mijn stuur geknepen. Van de schrik :)


Een echte koersbroek, veel zachter voor mijn onderkant. Die wit met zwarte streepjes is mijn jurk. Zo ben ik dan weer, over die koerskleren gewoon een jurk aan. Iets minder echt maar alla. Een opwijking :) (We kochten inderdaad 'den Decatlon' leeg deze week.) En op mijn hoofd een helm. Toch best wel echt, als we snelheid buiten beschouwing laten ;)


Pauze met een drankje en een koekje.




En genoeg stoppen om van het moois te genieten en foto's te nemen.

Het was weer fijn, het deed weer deugd. En goed voor de lijn: het café waar we nadien iets gingen drinken en eten was gesloten :)

Momenteel is het mij iets te warm om buiten te komen. Maar binnen kan het ook gezellig zijn, in blogland bijvoorbeeld.
Ik duim dat jullie allemaal een rustige onweer-loze nacht mogen hebben!
En alvast een geweldige week gewenst, succes aan iedereen die opnieuw start.

Het doet pijn om te falen,
maar nog erger is het gevoel
het nooit te hebben geprobeerd.
-Theodore Roosevelt-

Liefs Els


11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk!
    En je foto's stralen er zelfs van :-))
    Geweldig dat je je jurkje aan hebt met fietsen, dat zou ik wel eens willen zien!
    Hier ook een binnenzitter; mij is het ook te warm. Of beter gezegd; te drukkend.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat geweldig!! Die fiets is super gaaf!! En wat heerlijk dat je iets gevonden hebt om je koppie leeg te maken. Blijf genieten!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent een topper lieve Els!!
    En je tekst onderaan ben ik het zoooo mee eens,
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha die jurk dat zou ik nou ook doen, geweldig zo'n opwijking!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon foto's !
    PS - in den Decathlon hebben ze ook gewone "onderbroekskes", maar dan met een fietszeemvel in.. handig voor onder gewone kleren ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat leuk om te lezen dat je een jurk over je fietskleren aandoet! (Zou ik hoogstwaarschijnlijk ook doen. ;-)) Fijn dat je een manier hebt gevonden om je hoofd leeg te maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk fietsen hè met 'n echte fietsbroek. Wat goed dat jij je hoofd leeg kan maken, mij lukt dat nog steeds niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker om zo je hoofd te kunnen leegmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lekker dagje voor lichaam en geest zo te zien. Mooi. De hemel wordt hier doorlopend hel verlicht. Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een leuk mens. En wat geniet ik van je berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja natuurlijk een jurkje aan over die fietskleding, zou ik ook doen! Manlief heeft het er eens over gehad om weer te gaan motorrijden (zijn tien jaar samen en de afgelopen jaren is dat niet ter zake geweest...zal ook nog effe gaan duren hoor), maar was me al aann het bedenken dat ik helemaal geen zin heb om me te heisen in zwarte leren pakken enzo. Geef mij maar gewoon een luchtig en vrolijk Tante Betsy jurkje ;). Fiets ze, vélo ze! Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!