dinsdag 24 mei 2016

Dikke merci

Vandaag een dikke merci aan alle dames die ons met hart en ziel wijzer en gelukkiger maken

Zij doen dit door gratis online cursussen, patronen, voorbeelden, how to's aan te bieden.
Zoals daar zijn:
-Lou met haar Creative Campfire bijvoorbeeld. Bij haar voel ik me al helemaal thuis!
-Ingrid met al haar geweldige gratis patronen. Inspiratie en goesting haalde ik bij haar al in overvloed.
-Vanessa die binnenkort een cursus creatief dagboekschrijven online zet, met als inspiratie Dr. Seuss. Inschrijven kan nog!

En dit zijn nog maar een paar voorbeelden, van dames die ik ken. Maar er is nog zo veel meer. Allemaal gepost door mensen die hun hart in iets hebben gestoken en hun liefde en passie met ons willen delen. Meestal nog gratis ook. Daarom: dank u wel lieve dames en heren!

Deze Dankbare Dinsdag draag ik op aan jullie!



Vergeet dit nooit: Je hebt maar weinig nodig
om een gelukkig leven te kunnen leiden.
-Marcus Aurelius-

Maak er iets moois van vandaag,
liefs Els

8 opmerkingen:

  1. En dank je wel aan jou, Els, om deze interessante links met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat vind ik nou leuk! Zoveel mensen (vrouwen) die willen delen wat zij geleerd hebben. Doorgeven van kennis waar een ander mee verder kan.
    Meestal gratis, maar ik ben ook wel bereid er voor te betalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lijst van te volgen blogs wordt wel lang nu :) Bedankt voor deze tips. Ing-things volgde ik natuurlijk al maar de andere 2 dames lijken me ook zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het delen! Ik heb me ingeschreven bij Vanessa! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!