dinsdag 13 november 2018

Ik laat mijn tieten zien

...jij ook?

Jaarlijks ga ik naar mijn gynaecoloog, om mij van boven en van onder te laten controleren. Aangezien mijn moeder en een tante borstkanker hebben gehad laat ik ook jaarlijks een echo van mijn borsten nemen, vanaf volgend jaar (40+) wordt dat een mammografie. Beter voorkomen dan genezen.
Dat doe jij toch ook hé?

Mijn echo zag er gisteren op het eerste zicht goed uit, #DankbareDinsdag!





Ik ga snel even verder lezen in mijn boek, ik ben weer eens in een super boek bezig! (Maaaar, ik mag natuurlijk niet vergeten om naar mijn werk te vertrekken ;))

''Omhels onzekerheid. De mooiste hoofdstukken in je leven hebben nog niet altijd een naam.''
-Bob Goff-

Fijne dag,
Els

4 opmerkingen:

  1. Leuk hè, mini-stek ! Ben ook bezig in een superboek “Cassandra” ;-)
    Wens je een goede uitslag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet onderstrepen hoe belangrijk het is om op controle te gaan en zelf te controleren.
    Goed dat je er aandacht aan schenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed!
    Ik ben alleen niet zo blij met een mammografie; erg pijnlijk, zeker omdat ik ‘rommelige’ borsten heb (melkklieren). De laatste keer moest er een echo gemaakt worden omdat ze bij mij met de mammografie geen duidelijkheid kregen. Als ik een oproep krijg, ga ik eerst met de huisarts overleggen, want gevoelig weefsel zo pletten en dan nog niets zien, dat lijkt me niet bijdragen aan gezonde borstjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!