dinsdag 20 november 2018

Eeuwig dankbaar deel 2

Inked

Na nummer 1 wist ik dat er een nummer 2 moest komen. Eentje over mijn 2de strijd: mijzelf graag zien. Mijzelf van nu en toen. Mijzelf, altijd. En voor altijd is het ;)






Karel leverde de inspiratie, Atticus de quote en de immer geweldige Dagmar het ontwerp en de tattoo.
En ik, ik draag het. Ik draag mijn verleden op mijn rug met me mee. Nu is het echt MIJN verhaal. Ik schrijf het, ik lees het, ik voel het, ik leef het.

Dankbaar. Voor de steun van Karel, het talent en de vriendelijkheid van Dagmar; voor de magie van een tattoo.
Als je nog twijfelt: doen! Ja het doet pijn, maar dat doet therapie altijd.


''Als we onszelf wezenlijk accepteren, gaat alles in ons leven werken. Net alsof er overal kleine wonderen gebeuren.''
-Louise L. Hay-

Liefs Els

3 opmerkingen:

  1. Een mooi eerbetoon aan jezelf en aan Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ontwerp & moedig van je om het met je mee te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een flinke en mooie keuze. En ja... dat moet wel pijn gedaan hebben. Moedig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!