dinsdag 12 maart 2019

Dank u

Inspiratie

Dank u aan de bib voor het geweldige aanbod films.
Wij zagen Maudi en die film was zo mooi en ontroerend en inspirerend!
Ik loop er nog met in mijn hoofd. De schilderijen van Maud Lewis zijn super mooi.

Gisteren luisterde ik op aanraden van Karel ook nog een super boeiende podcast over Vrouwendag.

Het is zo fijn om al dat inspirerends tot mij te nemen en te laten samenkomen en groeien en bloeien in mijn hoofd, hart en handen!



Wat inspireerde jou afgelopen week?
Nog een fijne Dankbare Dinsdag!

''Dwing je brein niet tot een besluit. Neem geen beslissing voordat je haar van binnen werkelijk genomen hebt.''
-Marinus Knoope in de Creatiespiraal-

Fijne dag nog,
Els

8 opmerkingen:

  1. dingen komen altijd in dromen binnen bij mij :-)

    fijne dinsdag els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog nooit van deze vrouw gehoord. Dankzij jou en Google weet ik nu meer. Wat een mooie schilderijen maakte ze. En wat een levensverhaal zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de film Green Book en daar heb ik ook nog dagen mee in mijn hoofd gelopen. Zo'n fascinerend en waargebeurd verhaal. Ik ga Maudi zeker kijken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg vaak inspiratie als ik in mijn eentje koffie drink 's ochtends om 10 uur. Eerst moet ik even wennen aan het zitten, en dan begint het te stromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke film. Zo mooi, de liefde tussen deze twee mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind haar schilderkunst fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!