dinsdag 5 maart 2019

Kijken

Het is de moment

Het is dé moment om buiten te gaan en te kijken, écht te kijken en te zien.
Er valt zooo veel te zien; alles bot en ontluikt en bloeit en tiert welig.
Het groen is groener dan groen. Mooi, mooi, mooi, voedsel voor de ziel.


Voor wie wil lezen over écht kijken, lees dit boek: Pelgrim langs Tinker Creek.
Mooi!


''Onthoud altijd dat je moediger bent dan je je voelt, sterker dan je lijkt en slimmer dan je denkt.''
-Christopher Robin-

Nog een fijne dankbare dinsdag,
Els

7 opmerkingen:

  1. er is heel veel te zien Els, gelukkig heb ik mijn ogen niet in mijn zak

    fijne dinsdag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ook her en der de bloesems ontluiken, maar het maakt me ook wel een beetje bezorgd: wat als het gaat vriezen, en die optimisten doodvriezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is zeker veel te ontdekken en ik vind het elk jaar een wonder. De lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tegenwoordig heet iedereen sorry kan ik morgen ophalen. Dus deze keer doe ik weer mee. Nog een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Els,
    Ik wil je bedanken voor de tip over het boek Moeras meisje, wat een prachtig boek, met plezier gelezen, dank hiervoor.
    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geniet 100% nu buiten, alles wordt wakker zo mooi zo mooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!