dinsdag 26 november 2019

De tietloze

Hier gaan we weer...tieten bloot :)

Als het voor het goede doel is doen we dat graag. Althans op onze manier:






Dit alles omdat het deze week De Tijdloze-stemweek is. En jaar na jaar ontbreken daar massa's geweldige vrouwen. Dus Rosa roept voor het tweede jaar op rij op om vrouwen te stemmen in de #tietloze. Ik deed dat al, jij toch ook?
Denk trouwens bij het invullen van elk eindejaarslijstje dezer dagen eens aan al die geweldige vrouwen waaruit je kunt kiezen!

Ik koos: Valerie, Sara en Nothing compares to U.
En ik las net: Halfvolwassen. Aanrader!


''Echte magie in relaties is de afwezigheid van een oordeel over anderen.''
-Wayne Dyer-

Nog een fijne #dankbaredinsdag !

Liefs Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   


3 opmerkingen:

  1. Mooie tieten! Ik heb de lijst bekeken en er staan genoeg vrouwen waar ik graag mijn stem aan wil geven. (Keuzestress ;) Ik zal zo een serieuze poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto ! Drie keer mooie muziek gemaakt door een vrouw moet toch mogelijk zijn dacht ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!