dinsdag 5 november 2019

Onder de indruk

Wow

Eerst en vooral wow en dikke merci aan Priepraat (Nicole) voor haar niet-normale-mooie-knappe-indrukwekkende-oogstrelende...boek in mijn brievenbus!
Hoe lief!

Daarna wow voor deze geweldige tentoonstelling die er aan komt: Bloot zijn en beginnen. Met al mijn favoriete vrouwen én gratis! Woehoe!

Ik heb net Waagstukken uit, van Charlotte Van den Broeck, ook al zo wow.

Het is dus gewoon een wow-dag :) En dat gevoel probeer ik vast te houden, als tegenwicht tegen al het grijs! En jij? Ook wow's die je wil delen?



''We hebben de aarde niet geërfd van onze voorouders, maar geleend van onze kinderen.''
-Indiaans gezegde-


Maak er nog een fijne Dankbare Dinsdag van,
liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

7 opmerkingen:

  1. Ook het grijs kun je kleuren, dat blijkt wel uit je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW! Geniet van alle wows in je leven! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW! Geniet van alle wows in je leven! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat Indiaans gezegde is een goeie! Om te onthouden want zo is het helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, een eekhoorntje stak recht voor onze neus, we waren op de fiets, de straat over.
    Ik vind ze zó schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!