donderdag 18 augustus 2022

Hier ben ik weer

Een tussendoortje.

Goedemiddag allemaal! Wat was me dat afgelopen weken!? Warm, warm, warm! Karel en ik zijn het gelukkig gewoon van mijn werk om vroeg op te staan dus dat deden we tijdens onze vakantie samen ook. Met vroeg bedoel ik 4 uur :) Dan hadden we tijd genoeg om leuke dingen te doen voor de grootste hitte, was het nog kalm op de weg en waren we overal als eerste of alleen. 
 
Sinds gisteren is hij terug aan het werk, 3 dagen deze week en 3 dagen volgende week. Daarna zijn we  weer samen thuis, tot we beide weer beginnen werken op dinsdag 30 augustus. We hebben nog wat om naar uit te kijken! Maar ook al veel moois om op terug te kijken.
 
Enkele hoogtepunten:
-in de river Derwent zwemmen, met grazende schapen die naast ons water komen drinken 
-een hert zien in Wéris
-een half uur lang een hond hebben
-lezen onder ontelbaar veel bomen
-om 7 uur 's ochtends pootjebaden in de Zoutelande zee
-Lieke Marsman in Zomergasten
-na uren wandelen zelf gesmeerde boterhammen eten op een bankje
-gelukkige mensen tijdens de Pride Parade in Antwerpen 
-voor het eerst Eggs Benedict eten (zonder spek!)
-op de stappenteller zien dat we meer dan 16 000 stappen hebben gezet
-...
 

We waren samen, vaak alleen met ons twee.
We lazen, wandelden, babbelden, zwommen, aten, dronken, luierden,...
 
Het was goed.
Genoeg.
 
En hoe was jouw warme periode?
 
Momenteel lees ik: Portret van de zomer.
En jij?  
 
 

Op het moment dat je je verbonden voelt met de natuur, voel je je niet verdwaald of eenzaam.
-Angélique Heijligers-


Tot binnenkort,
Els


 

2 opmerkingen:

  1. Pittig warm en.... ik kan er minder goed tegen als eerder maar leeker doorgaan dan gaat het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, wat een hitte hè. Maar we moeten er maar het beste van maken en voor mij is dat gewoon heel weinig doen. Jullie hebben het gelukkig ook naar je zin gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!