Het is zondag dus hier zijn we weer ;)
Met een echte vakantiegevoel: ergens in de vrije natuur, liefst aan het water een dagje doorbrengen.Er schijnt een zonnetje, het is stil om je heen, je hebt een fijn boek, lekkere hapjes en een feestelijk drankje. En daarbij ook een geweldig uitzicht rondom en boven je!
Ongestoord lezen, zonder huishoudelijke beslommeringen rondom je heen die er steeds weer voor zorgen dat je niet ongeremd kan doorlezen.
Iets als dit:
Net als vorige week moet ik iets opbiechten: eigenlijk is het verhaal van hierboven weer meer droom/plan dan werkelijkheid. Want ik moest eerst werken en toen was de zon weg én regende het meer dan het over was...Er waren geen hapjes, noch drankjes. Het hele dekentjes-verhaal is dus in scène gezet om toch over een vakantiegevoel te kunnen bloggen.
MAAR: al duurde het misschien maar een kwartiertje, het deed wel deugd!
Het was er echt mooi en rustig. Er kwam zo maar een lieveheersbeestje figureren in onze 'scène', de wolken deden ferm hun best én het bleef efkes droog!
Wat wil een mens nog meer!? Dikke merci aan hierboven!
In de Flow vertelde ik het ook al: wolken (en er over bloggen) zorgen er voor dat ik op baaldagen (in dit geval gewoon een minder ideale dag qua weer enzo) toch mijzelf naar buiten sleep. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en geniet. En dan blijkt plots dat door iets 'bewust in scène te zetten' ik volop echt sta te genieten.
Soms moet 'ne mens iets forceren' hé!
Het was fijn! Nem!
Dikke merci aan Marina, die van mijn zondag een fijne dag heeft gemaakt, met dit prachtige initiatief van haar!
Wie zich van harte overgeeft aan een fantasie kan een prachtige realiteit creëren.
-Marinus Knoope-
Fijne zondag lieverds!
Liefs Els
PS: Er zijn al 8 kaarten de bus op, spannend!!!
Hou jullie brievenbus in de gaten :D


















































