zondag 10 juli 2016

Moe met zadelpijn

Moe maar zo happy!

Wolkenclub-weer.



Echt fietspakje met een jurk er over ;)


Vrijdag is hij helemaal goedgekeurd, gisteren zat hij al alleen op  de fiets (ik was aan het werk) en vandaag zaten we terug samen op de fiets. Wennen voor hem maar ook weer voor mij. Bepaalde onderdelen waren mijn koersfietszadel niet meer gewoon ;) En mijn beentjes waren ook niet meer tip top in form. Maar alla, we (ik) hebben afgezien én genoten.
Thuisgekomen aten we een coupeke Ben &Jerry's ijs met banaan-schijfjes én chocoladesaus (en mijn ijs was met pindakaas: hemels)!
En straks maken we pizza's: mmm!
Happy me :)

Stap toch eens op die fiets, kijk om je heen, geniet van de bomen, de vogels, de natuur, de seizoenen, de koeien in de wei. Je ziet zoveel meer dan wanneer je er in de auto langs zoeft.
-Gerda Verburg- 


Niet vergeten supporteren voor Portugal :)
Fijne zalige zondag nog,
liefs Els

7 opmerkingen:

  1. Fijn, behalve de zadelpijn ;) Wij hebben vandaag ook lekker gefietst, da's beter dan wandelen als het zo warm is. Geniet van je pizza en de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben & Jerry's Peanut Butter Cup is zo ontzettend mijn favoriete ijs :-)) Er staat een bakje verstopt in de vriezer en je hebt mij getriggerd (en dat is helemaal niet erg).
    Jullie hebben een fijne geniet-dag en dan ook nog pizza's. mmmm!
    De drie zonen en ik hebben tijdens de maaltijd besloten dat we supporteren voor Frankrijk, dus veel succes X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor Karel en jou dat jullie weer op pad kunnen. Heerlijk weer was het hier ook, wij fietsten de Lingeroute. Een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk voor jullie! En een fietspakje maar wel met een jurkje er over. Ik hou ervan! Haha XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yess, dat wordt weer kilometers maken voor Karel. Wel op de wieltjes blijven vanaf nu! Weg beperkingen en weer gezellig samen op stap. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!