zondag 3 juli 2016

Zondag, bijkom-dag

Wat een week

Wat een week, wat een drukte, wat een hoogtepunten, wat een levenservaringen.
Donderdag ging ik opwijken, daarover dinsdag meer (of op mijn Instagram).
Vrijdag gingen Karel en ik samen ontbijten (en morgen ga ik met mijn collega's ontbijten). Gisterenavond was er een feestje van een collega, we dansten de zolen van onze schoenen (net iets meer dan een jaar geleden gehad ik nooit kunnen dromen hoe deugd mijn nieuwe werk mij zou doen!) en lachten tot onze kaken pijn deden.

Allemaal geweldig fijn maar voor iemand me ptss ook best een opgave.
Dus gingen we deze ochtend wel naar de boekenmarkt te Lillo maar daarna niet meer naar de rommelmarkt. Ivm Lillo, in augustus is het nog eens: aanrader!
Ik kocht daar niet enkel (kinder)boeken voor mijzelf maar ook een boek voor één van mijn leesclub-lieverds!
Donderdag is het zo ver, dan komen we weer samen om het laatste boek 'Totaal door het dolle heen' te bespreken én daarna geef ik dus een boek weg aan één van de deelneemsters.

Lillo heeft niet alleen boeken te koop maar ook gratis voedsel voor de ziel:




Ik heb bijna nooit blote benen. Vandaag wel, bijna voor het laatst wegens quasi bevroren ;) Zomer!?



Wel mooie dagen voor de Wolkenclub!

Zoals jullie kunnen lezen gaat het hier komende week 'vollenbak' zijn, kom dus gerust nog een paar keer langs bij Dingen Die Fijn Zijn!

Ervaring is het woord waarmee
men zijn fouten bedoelt.
-Oscar Wilde-

Nog een fijne zondag, een fijne week en wie weet wel al een fijne vakantie!
Liefs Els

9 opmerkingen:

  1. Het wil maar niet beginnen zomeren... hier ook nog niet veel blotebenentijd...en dus voor de tijd van het jaar ook nog steeds heel witte benen...:-(
    Ben benieuwd wat de drukte gaat zijn bij jou... en ook naar het nieuwe boek van de leesclub. De vakantie is hier gestart en nu dus weer meer tijd om te lezen!
    Fijne zondagavond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb in huis pantoffels en een vest aan :-(
    Je had een pracht-week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen beleefd, nog even nagenieten deze week:-)

    Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier schijnt de zon!! Ik wens jou en Karel en alle lezeressen ook wat warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne week had je. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie week... En vandaag dé opwijking tot nu toe (denk ik hihihi)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer voor een warm fleece-dekentje. Maar je had duidelijk toch een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!