dinsdag 18 december 2018

De Warmste Week

En we zijn weer vertrokken...

De Warmste Week is net afgetrapt, ik heb mijn vlammetje op én we gaan weer een goede plaat aanvragen. Een dezer zakken we ook nog eens af naar Wachtebeke. Dit jaar kiezen we voor Zoutelande, en de centen zijn voor Natuurpunt! Omdat beide ons mooie herinneringen brachten in 2018.

Doen jullie mee? En hoe?
Alvast een dikke merci van mij!
#dankbare dinsdag



''Ben ik goed genoeg? Ja, dat ben ik.''
-Michelle Obama-

Maak er een warme, muzikale week van!
Liefs Els

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto! Ik kies IMAGINE, steek een lichtje op en bestel mijn cadeautjes bij een goed doel en ben donateur. Of ik goed genoeg ben? Wat is genoeg? Ik doe mijn best.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!