dinsdag 4 december 2018

De Sint

Tradities in ere houden

Ik maak een tekening, koop lekkers voor de Sint en zet mijn schoen. Karel regelt dat de Sint ook effectief langskomt. Zo doen wij dat, al jaren. En ik word er nog steeds zo blij als een kind van. Kleine dingen die een groots effect hebben, dingen die fijn zijn :)



Je bent nooit te oud om te doen waar je zin in hebt en het is nog niet te laat! De Sint is nog 2 dagen in het land:) Maak jezelf of iemand in je omgeving blij want ja, ook voor poezen komt de Sint, dat heb ik zelf al gezien.

Dank u Karel, dank u Sint!
#dankbaredinsdag

Ahja, ik kreeg hét boek van dit moment, zin in!

''We hebben leren geloven dat negatief gelijk staat aan realistisch en positief aan onrealistisch.''
-Susan Jeffers-

Maak er iets moois van deze week,
Els

3 opmerkingen:

  1. Zorg jij voor schoenkado’s voor Karel?
    Fijn dat je verwend bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, hier is het nog spannend !!! Hopen dat hij morgen komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat toch een heerlijk feest! Hij komt hopelijk vrijdag nog bij ons! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!