dinsdag 19 februari 2019

Vogelen

Ze komt...

De lente komt er aan (los van het angstaanjagend warme weer) zie je het aan vogels die druk kwetterend bezig zijn en bollen die hun kopje boven de grond steken in de vorm van moedige groene sprieten. Het maakt me vrolijk.


Ik ben er klaar voor, jij ook?
#dankbare dinsdag


''Zoek naar schoonheid in iedereen die je tegenkomt en je zult het vinden. Iedereen draagt goddelijkheid in zich.''
-Richard Paul Evans-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Els

Ps: Net Clean uit: aanrader!

5 opmerkingen:

  1. Ik geniet en bloei weer op, de lente zit volledig in mijn kop. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben er ook klaar voor. Dit lente achtige weer maakt inderdaad vrolijk. En de tsjilpende vogeltjes helemaal. Ik hoor zelfs al regelmatig een specht : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook wel wat deze warmte.... maar het lijkt alsof ik de enige ben.... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zie je vooral veel ganzen nu, die kwetteren erop los!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!