donderdag 7 februari 2019

Charlie

Ik Charlie, jij Charlie, wij Charlie

Een opwijking van mij is dat ik wil delen wat mij raakt, dat ik jullie mee wil enthousiasmeren. Vandaag wil ik jullie aansporen om een abonnement te nemen op Charlie Magazine! Ik ben al een tijdje fan van dit blad, dat anders is dan de andere magazines. Het is eerlijker, sluit beter aan bij wie ik ben en staat vol toffe boeiende artikels over dingen die je nergens anders leest. Er werken allemaal kei toffe Madammen zoals bijvoorbeeld: Lara Taveirne, Carmen De Vos, Katrijn Van Bouwel,... 

Madammen die ik al van ergens anders kende en die allemaal bij Dat tijdschrift bleken te werken. Dus had ik het er al eens over met Karel en die zorgde dat ik mijn eerste nummer van de Sint kreeg ;) Vanaf toen kocht ik het in de winkel omdat dat goedkoper bleek dan een abonnement. Maar sinds 2 weken ben ik dus ook lid, mét abonnement. Waarom? Omdat ze dringend centen nodig hebben anders kunnen ze niet langer voortbestaan en dat zou zonde zijn. We hebben diversiteit en opwijkenden nodig! Wie daar nog aan twijfelt leest maar één van de boeken die ik hier aanprijs. Dus komaan hé, voor 50 euro ben jij ook lid!

Je krijgt niet alleen de Charlie nummers in de bus, je mag ook meer artikelen online lezen én...





Je krijgt een envelop met stickers en postkaartjes in de bus! Oh man, ik voelde me terug 11 en lid van de Babysittersclub: zooooo cool!

Dus komaan, laat je eens Wild gaan ;)


''Ons hele leven bestaat uiteindelijk uit accepteren wie we werkelijk zijn.''
-Jean Anouilh -


Nog een fijne opwijkende dag,
Els


En nee, ik ben niet gevraagd om dit te schrijven. Ik doe dit uit vrijwillige goesting, Charlie mag me natuurlijk altijd meer toffe post sturen:)


1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!