dinsdag 5 februari 2019

Dystopie

Een oceaan van tijd 

In deze donkere dagen doet het soms goed om een boek te lezen dat laat zien dat het allemaal nog veel erger kan. Ik las Een oceaan van tijd en nu lees ik Het verhaal van de dienstmaagd.  (2 prachtige boeken trouwens.)
2 verhalen die een waarschuwing vormen en tevens het gevoel geven dat ik dankbaar moet zijn voor wat ik heb. Dat helpt mij door deze koude, natte, donkere periode heen.
Ik verlang naar de lente, jij ook? En wat helpt jou door deze donkere tijd?







''Zolang je bereid bent opnieuw te beginnen, leef je nog.''
-Lp Sander Khemadhammo-

Fijne #DankbareDinsdag!
Liefs Els

4 opmerkingen:

  1. Ik verlang zo vreselijk naar de lente. Licht, plantjes, zingende vogels en naar buiten kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die enveloppe die ik gisteren ontving, was wel een supervrolijke opkikker in deze grauwe periode. Geweldig, Els. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien vreemd,maar ik ben blij met mijn goede regenpak. Aantrekken en naar buiten met de hond. Dan kom ik opgefrist en opgewekt weer binnen. De negatieve ionen van de regen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Het verhaal van de dienstmaagd een tijd geleden gekocht, voor op de stapel naast mijn bed. Zodat ik altijd goede boeken heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!