dinsdag 2 april 2019

Lente

Voedsel voor de ziel

Sinds ik gestopt ben met de pil sta ik nog meer open voor de wereld. Voor het mooie, voor het minder mooie. Dat betekent onder andere meer huilerig zijn, van verdriet maar ook van ontroering.
Dit ontroerde me afgelopen week:


Een avondwandeling tussen de bloesems.






Een eerste bezoek aan de toffe kinderboerderij te Bornem. (Ook de pannenkoek met ijs is een ferme aanrader daar!).

Pol de piratenmuis. Mooi, moedig en boordevol natuur.

Dat hebben mijn ontroermomenten wel gemeen: natuur.
De lente is mijn favoriete seizoen.
#dankbaredinsdag

Donderdag ben ik er niet, dan is het namelijk mijn verjaardag (40, my god) en ga ik samen met Karel op pad...


''Soms moet je een paar stappen terug doen om een aanloop te kunnen nemen voor de sprong in een nieuw begin.''
-Hans Kruppa-

Nog een fijne dankbare dinsdag!
Els

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi uitspraak is dat van Hans Kruppa! Heel treffend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook en alvast een fijne verjaardag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) 40 is een prachtige leeftijd, dan begin je het allemaal te snappen, waar het écht om gaat :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloesemavondfoto!
    Alvast een heeeerlijke dag gewenst donderdag!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn als je zo kunt genieten van de kleine dingen om je heen. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je verjaardag morgen, lieve Els. Jong nog hoor, 40 ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast hieperdepiep hoera voor je verjaardag. Nog een echt snotneuzeke met je 40! ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alvast proficiat en een leuke dag!!! haha moet bij die laatste foto in combinatie met je verjaardag denken aan een liedje dat mijn dochter op de kleuterschool leerde: happy birthday to you, in de wei staat een koe...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een hele gelukkige verjaardag! Ik was een dagje eerder jarig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!