dinsdag 14 mei 2019

Boeken die een lans breken

Boeken veranderen de wereld

Sommige boeken veranderden mijn wereld, sommige boeken hebben het in zich om de wereld te veranderen. Het enige dat wij moeten doen is ze lezen. Kleine moeite hé.
Dus op deze #dankbaredinsdag twee boeken die je aan het denken zetten:


Maar je ziet er helemaal niet autistisch uit en Overgave.

Dus ik zou zeggen: lees ze.
Wereldveranderende leestips altijd welkom!

Enne, nog altijd welkom bij dE LeeSclub!

''Er zijn vele wegen die naar jouw bestemming leiden; kies de weg die trouw voelt aan je hart.''
-Jack Kornfield-

Nog een fijne #dankbaredinsdag,
Els

9 opmerkingen:

  1. Die linkse ga ik onthouden. Lijkt me iets voor mensen uit het onderwijs? Kunnen we misschien weer wat van leren. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die over autisme heb ik meteen gereserveerd in de bib. Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de titel alvast geweldig, dus dat boek ga ik zeker reserveren in de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow allebei wil ik ze lezen hop naar meneer Bol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een tip: Desnoods de hele wereld van Eva Louise Bakker voor iedereen die iets van Asperger wil begrijpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!