dinsdag 28 mei 2019

Dank u wel

#DankbareDinsdag

Dankbaar zijn is een goed antigif. Kunnen we wel gebruiken na zwarte zondag...

*Dikke merci aan iedereen die mijn bundel al kocht! Warm hartje.
*Ik ben de Standaard Uitgeverij dankbaar dat ik Stad van meisjes al mocht lezen! Aanrader!!! Zeker al een boek dat mijn top tien van 2019 gaat halen. Wat een wervelwind, zo jammer dat het uit is.
*Dikke merci aan de vlier die overal in bloei staat (uw siroop is zoooo lekker).
*Dank u alle bloemen in onze tuin, de gezaaide en ook de vanzelf aangewaaide.
*Merci Fnac voor jullie 100 uitzonderlijke vrouwengids (voor 2 euro te koop in de winkel).
*Dank u aan de 1/2 niet-rechts stemmers!






 Waar ben jij dankbaar voor?

''De waarheid van wat men zegt, schuilt in wat men doet''.
-Bernard Schlink-

Fijne dag nog,
Els


9 opmerkingen:

  1. Gisteren zat ie in de bus!!! :-) Dankjewel Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, Els! Voor meer dan ik kan opnoemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankbaar voor de heerlijk warme dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankbaar voor de mooie baby graslelie die we hebben gevonden, wat een mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh graag gedaan, bedankt om iets te laten weten! Veel geluk samen!
      Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!