dinsdag 4 juni 2019

Dank u voor bomen

Het was warm, te warm

Zondag deden we een blotenvoetenpad in Gent (geen aanrader). Daarna gingen we naar Mudel voor de tentoonstelling van Murielle (wel een aanrader). We gingen al vroeg in de voormiddag op pad om de hitte voor te zijn (niet gelukt).
Tussen beide activiteiten moesten we wachten tot het museum open ging. In plaats van een terrasje te doen vleiden we ons aan het water, onder een boom. Zo rustig, zo vredig en zo fris! Super gewoon.
Ik voelde me lastig omdat ik geen boek bij had, wou mijn gsm niet boven halen dus lag maar wat te staren naar de takken en de blaadjes. Karel deed en dutje.
In feite was dat nog het leukste van de hele dag, zo maar wat liggen, zo maar wat zijn. Aanrader :)


Laat ons een boom en wat gras dat nog groen is...

Natuur in boekformaat:
Wonderbaarlijke feiten over dieren.
Super schoon boekske van Maja, die ik al volgde op Instagram maar van dit boekje had ik geen idee tot ik het toevallig zag liggen in de Buchbar!

Leve de kleine dingen die niet gepland zijn.
#dankbaredinsdag

Enne, er zijn nog een paar bundels...


''Een verliefd hart luistert niet naar de stem van de deugd.''
-Händel-

Liefs Els


Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi en grappig om te lezen dat juist de periode waarin je moest wachten en niets deed het mooist was : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onder een boom liggen en genieten. Dat zouden we met zn allen meer moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben zondag gefietst, onze eigen wind gemaakt, zeggen we dan en dat werkt voor ons prima.
    Bundel is gisteren gearriveerd, dankjewel. Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he, daar kom ik ook steeds meer achter. Ik heb net anderhalf uur gewoon een beetje uit het raam gekeken. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!