dinsdag 18 mei 2021

Dankbare dinsdag

Dankbaar

Dankbaar voor de mooie dagen. Boordevol groen, beestjes, boeken en bleinen ;) Dat alles ondergedompeld in de bedwelmend zoete geur van meidoorn. Fijn! 

De vele regen is jammer en soms lastig maar maakt ook dat de natuur fris groen uit haar voegen barst. Het is zalig om nu te gaan wandelen, tussen de buien door. Alles tintelt, geurt en straalt. Mooi! 



Zaterdag waren we al om 7 uur op pad, we waren bijna overal alleen én we zagen een hertje! Zo cool. Echt pure magie. Dan neem ik de blein en de regen er graag bij:)

Ik las Bloed en Wildevrouw, 2 prachtige boeken. Ferme aanraders!
We maakten ook meidoornsiroop, daar is het nu het ideale moment voor.

Donderdag is het weer tijd voor dE LeeSclub, u doet toch ook mee? 

Enne, vanaf vrijdag is er een Frida tentoonstelling in Gent! Ik heb, natuurlijk, al kaartjes gekocht. Ga jij ook? 
 
 

Nooit een mislukking, altijd een les.
-Rihanna-
 

Nog een fijne Dankbare dinsdag,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

5 opmerkingen:

  1. Ah, lief, dat hertje!
    Vast veel plezier voor als je naar die tentoonstelling gaat, lijkt me interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig om een hertje tegen te komen op de vroege morgen de regen doet de natuur mooi groen worden. Hoort erbij. Fijne Dankbare dinsdag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een magische wereld, zo op de vroege ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meidoornsiroop, daar had ik nog nooit van gehoord.
    Ga even op zoek naar een recept.
    Geniet van Frida.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto! Vroeg opstaan loont!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!