dinsdag 11 mei 2021

Weg zijn

Even verdwijnen

Ik heb een week op Utopia Avenue doorgebracht en dat was zalig! Tussendoor ging ik nog wel werken hoor;) En deed ik nog een zoektocht met Karel, van het Davidsfonds deze keer. Ja, wij hebben er een nieuwe hobby bij:)


We zagen zelfs een pasgeboren baby-ezeltje! Lief hé! Wandelen, het blijft geweldig. Over wandelen gesproken: Karel heeft donderdag en vrijdag vrij (dan heb ik sowieso vrij) en ik heb zaterdag vrij dussss hebben wij 4 dagen samen! Woehoe! Waarin we veel gaan wandelen én lezen. Jullie zien me hier dus pas over een week terug. Alvast een fijn weekend! 

Dat vooruitzicht maakt me dankbaar op deze mooie #dankbaredinsdag! Waar ben jij dankbaar voor vandaag?
 
Life is all about not knowing, and doing something anyway. 
-Mark Manson-
 
Liefs Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

7 opmerkingen:

  1. Geniet van het samen vrij zijn, het lezen en wandelen, een heerlijk vooruitzicht.
    Dankjewel Els voor de leuke onverwachte verjaardagspost op onze deurmat.
    Heerlijk, dat was genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vooruitzicht, genietze saampjes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van al het wandelen, hopelijk houden jullie het droog!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!