dinsdag 4 mei 2021

Rabarbervlaai

Hoera!

Hoera, er is weer rabarber! Tijd voor mijn befaamde rabarbervlaai! Troost-eten. Omdat het iets uit mijn kindertijd is én omdat het zo zalig lekker is natuurlijk ;) Ik maakte ook ineens rabarcello. Dat is lekkers waar we nog even op moeten wachten maar verlangen naar kan ook fijn zijn hé!


Troost-eten kan deugd doen in deze lastige tijden. (Het blijft maar duren, het weer zit ook niet mee.) Net als goede boeken. Ik las net Ik ben een eiland. Super pijnlijk, rauw en hard. Maar ook gigantisch mooi.  

Hoe maak jij lastige tijden iets minder lastig?

Nog een fijne #dankbaredinsdag!

Sometimes I think heaven must be one continious unexhausted reading.
 -Virginia Woolf-
 
Liefs Els 

2 opmerkingen:

  1. Wanneer ik het moeilijk heb, is eten inderdaad een goed alternatief. Verder helpt mij knuffelen met vriendlief ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je grootmoeder wist wel wat lekker was, mmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!