dinsdag 21 december 2021

Brr: koud en donker

Donkere dagen...

Lichtpuntjes hebben we nodig. Dingen Die Fijn Zijn. 
Al een paar jaar op rij zie ik Unravel your year voorbij komen. Elk jaar gratis aangeboden door Susannah Conway. Maar ik doe al zo veel en ik moet al zo veel van mijzelf. En dit is ook een drukke periode op mijn werk en... Dus doe ik nooit mee. Behalve dit jaar. Ik ben zondag begonnen. En het is een aanrader! Dank u Susannah! #dankbaredinsdag
 
Een beetje tijd voor jezelf, een beetje terugkijken, al wat vooruitkijken. Wat deed ik met mijn woord van het jaar (Hier)? Welk woord kies ik voor het komende jaar? 

Wat denk je, ga jij ook 'unravellen'? 


 
Theetje, kaarsjes, koekjes en je favoriete pen. Geniet er van!

Geen schrijver? Dan heb ik nog een leestip: Vrouw doet dit, dat-
Als je dat boek gelezen hebt wil je ook gaan schrijven :)
 
 
Op een dag komt de dag dat je lacht om wat lang zo belangrijk was. Hoe je alles zag en alles wat je deed en dacht.
-Doe Maar- 

 
Ik wens je alvast een super fijne Kerst, die helemaal bij jou past!
Tot volgende week (wegens de rest van de week aan het werk),
liefs Els  
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de tip, ik hou van lijstjes op het eind van het jaar. Fijne kerst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn woord is misschien wel “samen”. Of gezondheid. Maar zeker “liefde”.
    Dank je wel voor al je mooie berichten, tips en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!