donderdag 30 december 2021

Lijstjestijd nummer 2!

Tv, film, serie.

Lijstje nummer 2. In willekeurige volgorde: 
 
*Zomergasten/Wintergasten: altijd even boeiend. Zelfs al denk ik op voorhand dat het me niets gaat zeggen. (Janine moet eeuwig aanblijven als presentator. )
*Brommer op zee: altijd boeiend, ontroerend en inspirerend.  
*Fleabag 2: het breekt je hart en laat je in je broek doen van het lachen. Tegelijkertijd.
*It's a sin: super sprankelend, hartverwarmend, muzikaal en activistisch. 
*La théorie du Y:  al 2 seizoenen gehad en nummer 3 komt er aan; hoera!
*Cheyenne et Lola:  Veerle is, wederom, geweldig. Niemand is zwart-wit, sterke vrouwen, grappig, hard en confronterend. 
*Capharnaüm: hard, pijnlijk, maar ook hoopgevend en hartverwarmend.
*On the basis of sex: nog meer fan van RBG na dit indrukwekkende levensverhaal!
*Carmen Y Lola: weer een inkijkje in een andere wereld. Wederom hard maar ook hartverwarmend.
*The L word generation q: lekker veel vrouwen. 
 
Samenvattend kan ik zeggen dat ik best veel series heb gezien dit jaar. Dat ik wederom veel vrouwen koos. En dat er veel Franse dingen tussen zaten. Veel opwijkingen. Ik hou er van om dingen te zien die mijn hart en ziel verwarmen en tegelijkertijd mijn blik verruimen. Die me anders naar de wereld laten kijken of een ander stuk wereld laten zien. 
Wat heb jij graag gezien dit jaar? 


Momenteel lees ik: Ik hou van je maar kies het duister. En Normal People heb ik opgenomen... 
 
Mijn volgende lijstje wordt een boekenlijstje...Moeilijk aangezien ik dit jaar meer dan 200 boeken las :) 

Hoe je over jezelf denkt is veel belangrijker dan hoe anderen over je denken. 
-Seneca-
 
 
Ik wens jullie een prachtig einde van dit lastige jaar, geniet er van, op jouw manier.
Liefs Els  



Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
  

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de boekentip, toegevoegd aan nog te lezen lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo’n 200 boeken gelezen in het afgelopen jaar.
    Bewondering hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer dan 200 boeken gelezen? Wat lijkt me dat heerlijk. Ik gun me er gewoon de tijd niet voor. Ik lees wel boeken, maar ik handwerk gewoon ook erg veel.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!