dinsdag 7 december 2021

Nog eens een lijstje...

Donkere dagen vragen om dankbare lijstjes

Het is donker, het is koud. En toch zijn er lichtpuntjes. 
Bij mij:
*Pompoenen van de bioboer liggen klaar om er deze week soep van te maken
*Ik lachte en huilde bij Samba, wat een prachtige film. 
*Ik werd ontroerd door Gedachten over rouw.  Mooi boek.
*Ik geniet wekelijks van Astrid et Raphaëlle. Wat een geweldige vrouwen.
*Karel is donderdag weer een dagje thuis en ik ook. Dat betekent niet bloggen maar wel samen veel klusjes binnenshuis doen. Zoals de kerstboom zetten!
 

 
Wat zijn jouw lichtpuntjes op deze #dankbaredinsdag? 
 
You're never alone when you're reading a book.
-Susan Wiggs-
 
Liefs Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 
 

4 opmerkingen:

  1. Op dinsdag komt onze jongste kleinzoon uit school altijd naar ons.
    We kletsen wat, drinken wat, hij maakt zijn huiswerk, we doen altijd een spel, sjoelen, darten of yahtzee en als ik ga koken kan hij nog even achter de computer en daarna blijft hij nog gezellig eten. Dankbare dinsdag, dat snap je !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een dagje vrij vandaag! En mama die haat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was blij met het kleine groepje quiltsters dat dinsdag kwam. Elkaar weer even zien en iets leuks samen maken, daar knapt een mens van op.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!