dinsdag 30 november 2021

Damme

Dankbare dinsdag

Goedemorgen, vandaag ben ik dankbaar voor de prachtige zondag in Damme. Het vorige Stadsfestival viel me wat tegen (persoonlijke smaak) maar dit keer was het raak. Er was zo veel moois te zien, inspiratie voor hart, hoofd en ziel! Goed nieuws: tot 12/12 kan je zelf nog een kijkje gaan nemen. Zeker doen hoor. Afsluiten doe je met een warme chocomelk met een spie bananentaart: zalig!
 
 

 
Ondertussen lees ik: Appels vallen niet. Daar komt een serie van, net als van Big little lies. aanrader (beide). 
 
Donderdag ben ik er niet, ik werk een dag extra ivm Sinterklaas.
 
Ik wil branden zonder blaren.
Ik wil geld zonder te sparen.
Ik wil feest zonder gedoe.
Ik wil zuipen zonder kater.
Een horloge zonder later.
Ik wil dansen zonder moe.
-Brigitte Kaandorp-
 
Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els
 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   
 
 

5 opmerkingen:

  1. Dankbaar dat ik je blog mag lezen en wat een mooie spreuk van Brigitte Kaandorp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip! Zet m op mijn verlanglijst. Ik heb alleen de serie Big little lies gekeken en die vond ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat het stoeltje van de princes op de erwt ;-)
    Grappig, evenals Brigitte Kaandorp.
    Mag haar graag horen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooit was ik in Damme en vond het een enig stadje. Mooi dat daar nu een tentoonstelling is, maar helaas voor ons iets te ver.
    Mooie tekst van Brigitte. En sterkte donderdag. Ik wens je veel gezellige klanten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!