dinsdag 23 november 2021

Donkere dagen

Met kleur!

Het zijn donkere dagen, enge dagen. En dan is daar Moeder Natuur die haar best doet met goudgele kleuren en honderd tinten bruin en rood oranje:
 

 

Mooi mooi mooi en voedsel voor de ziel. Ik heb het nodig ;) Jij ook?
#dankbaar op deze #dankbaredinsdag!
 
Ik lees ook veel. Magische lessen was prachtig! Hoe overleven we was super indrukwekkend. (Het uur van de wolf met Oomen gezien? Ferme aanrader!) En Dagen van zand was ontroerend mooi. 
 
Donderdag doen we, eindelijk, weer van dE LeeSclub! Doe jij mee?
 
 
Kleur is de verwondering van het licht.
-Marc van Halsendaele- 

 
Nog een fijne #dankbaredinsdag,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

3 opmerkingen:

  1. Het is genieten van de mooie herfstkleuren en vooral met zonnig weer.
    Gisteren enkele uren gefietst onder een stralend blauwe hemel, ongelooflijk lekker.
    En het scheelt ook echt wel in temperatuur, heerlijk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat gaat het nu snel nog even en de bomen zijn kaal. Heerlijk struinen door het bos lekker je hoofd leeg msken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herfst is niet mijn tijd van het jaar. Maar zolang de zon schijnt en met blauwe luchten is het te doen. Dus tot nu toe niet veel te klagen vind ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!