dinsdag 4 januari 2022

Wederom met 2

Oudjaar.

Ook Oudjaar was fijn. Wij met ons tweetjes; zelfgemaakt eten eten, ijstaart als dessert. Daarna 2 afleveringen van Normal People en om 22 uur naar bed. Aangezien we voor mijn werk al om 4 uur waren opgestaan deed dat deugd.
 
De volgende ochtend stonden we als eerste (om 9 uur) aan de Wasbar voor een take-out Pancakes ontbijt. Super lekker! Daarna deden we een fris fietstochtje. (Normaal gaan we op 1 januari wandelen maar ik ben weer eens met de fiets gevallen en kan al heel de week niet zo goed stappen.)
 
 

 
Voor mij mag Oudjaar elk jaar zo zijn. Minus de val-pijn :)
#dankbaredinsdag
 
Donderdag is het tijd voor mijn boekenlijstje!
Momenteel lees ik Pluto; mooi!
 
Mijn beste wensen voor 2022,
liefs Els 
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

4 opmerkingen:

  1. Een leuk oud en nieuw Els.
    Ziet er goed uit bij de Wasbar, lekkere gerechtjes en zo leuk dat er ook een wasje kunt draaien, heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk en mooi oud en nieuw ook wij waren met zn tweetjes heel bewust. Maar het was erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, jee, wat jammer dat je weer gevallen was...
    En verder klinkt het als zeer fijne tijd samen!
    Een goed, gezond jaar gewenst met veel tijd voor boeken en wandelen en fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, die pancakes. En een goed begin van de dag. Hier zijn alle restaurants dicht, zooo jammer. Vervelend dat je weer gevallen bent, hopelijk heb je er niet lang last van.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!