dinsdag 18 januari 2022

Zine

Ons eigen zine!

Yes, Karel en ik hebben zines gemaakt! Ik droom er al jaren van, van een eigen zine. Maar ik had geen idee over wat. Tot er plots een hoop tekeningetjes van Karel met wat tekstjes van mij lagen. Mijn frank viel toen om daar zines van te maken:
 
 
Ondertussen zijn er al 5 klaar. 5 maal Zomaar een zondag. Elke zine bevat 4 wandelingen, in woord (ik) en beeld (Karel). En het belangrijkste: er is ruimte voor je eigen verhaal!
Sommige mensen hebben er al eentje samen met hun kerstkaart ontvangen, een proevertje ;) We hebben al heel enthousiaste reacties gekregen; fijn!
 
Wie ze ook graag in huis heeft: we verkopen ze voor 1 euro per stuk. 5 voor 4 euro. Exclusief verzendkosten. 

Ik ben er zo blij mee, omdat het iets van ons samen is. 
#dankbaredinsdag!
 
Schoonheid is geen eigenschap van de dingen, maar bestaat in de geest die ze aanschouwt.
-David Hume- 

Liefs,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   


 
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!