dinsdag 11 januari 2022

Normaal

Rust.

De feestdagen zitten er op, Verloren Maandag is gepasseerd, de meeste Nederlanders zijn naar huis; de rust kan weder keren in Antwerpen. En op mijn werk. Het zal deugd doen.
Nu maar duimen dat er niet te veel mensen ziek worden en het echt even wat rustiger wordt.
 
Ondertussen zijn er boeken, bomen, warme chocomelk en vogels in de tuin. Als warme kleine geschenkjes. Tussen het werken door. Tijd om mijn been te laten rusten dat nog steeds pijn doet na mijn val. 




Opladen, #dankbaredinsdag.

Normal People was wederom prachtig. Net als Wintergasten met Marina Abramovic. En Het Alles is een giga goed boek. 
Tot donderdag, tijd voor dE LeeSclub!
 
 
Pas in rusttoestand, in het interval tussen twee handelingen, kunnen we tot bezinning en reflectie komen. -Joke J. Hermsen-
 
Hou jullie veilig,
liefs Els  
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

2 opmerkingen:

  1. Hè wat naar Els, dat je nog steeds pijn hebt aan je been.
    Hopelijk helpen de “kleine warme geschenkjes” om het draaglijk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je dagelijks zo'n warm geschenkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!