dinsdag 25 januari 2022

Lastig

Moeilijk.

Ik heb het lastig, moeilijk. Het zijn donkere dagen. Ik heb nog last van mijn val met de fiets én zit nu ook met wat val-angst. TVOH hakte er in. Mijn mail werkt al dagen niet meer, Proximus zegt dat het een algemeen probleem is maar ja, daar ben ik niets mee, los het op aub. Ik ben best ziek geweest van mijn boosterprik op zaterdag. Ondertussen gaat het beter maar we konden niet gaan zwemmen, noch gaan wandelen en dat zijn toch de hoogtepuntjes van mijn week. 
 
Maar zagen en klagen helpt niet. Dus wat is er wel fijn!? Dat het langer licht is, dat ik al paprika's' en suikerbonen heb gezaaid, dat de nieuwe versie van Trots en vooroordeel echt goed is. En in Nederland gaat de horeca terug open, hoera! Terug plaats voor Belgen in Antwerpen ;)
 

 

En we hebben weer een leuke puzzel af!
 
Waar ben jij blij om? 
 
In de terloopsheid der dingen schuilt de essentie van het leven.
-Martin Bril-
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
 

6 opmerkingen:

  1. 'Terug plaats voor Belgen in Antwerpen'. Best gênant, vind ik en ik snap het helemaal. Maar jij: kop op hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn dagen dat ik echt niets positiefs kan bedenken hoor. Dat grijze weer duurt zo lang maar ik ga even goed nadenken. Mijn buurmeisjes 3 of 4 stuks komen vandaag weer knutselen. Is altijd heel gezellig alleen weet ik even niet voor vandaag. Ik voel de Lente als ik buiten ben. Vogels zingen harder, zie ze met veertjes in hun bekje vliegen, de vogelhuisjes hier worden weer bekeken. Als ik goed kijk zie ik dingen uit de grond komen. Alles mag weer open. Ik had 4 kaartjes voor dierentuin gewonnen dus dat gaan we vast binnenkort doen. Kreeg zomaar van onbekende een hele stapel Flows en dat werkt heel inspirerend. Ik wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, jammer dat je niet lekker in je vel zit nu!
    Ik ben best wel benieuwd naar de nieuwe Trots en Vooroordeel. Dat is wel een lievelingsboek van me :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ( en nog altijd) heel het weekend in mijn zetel doorgebracht: het 1 of ander heeft mijn ingewanden overhoop gegooid en het is nogal hardnekkig en uitputtend. Maar ik vind toch ergens een restje energie om at te kliederen met waterverf en dat was fijn. En dat zonnetje gisteren zeg! Ik herleefde er helemaal van !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel moois in de natuur. Wens je beterschap en houd moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk wordt het buiten snel wat lichter en zonniger, je zult zien dat we dan allemaal opknappen, want deze donkere somberte is toch waardeloos.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!