dinsdag 13 december 2022

Helden

Goedemiddag!

Wegens een zieke collega deed ik vandaag de ochtend in de plaats van de namiddag. Een extra dag om 4 uur opstaan maar wel thuis nu het nog licht is! Olé!
 
Zaterdag was het de uitreiking van de Bronzen Uil. En je weet wat ze zeggen: ontmoet nooit je helden. Wel, dat is geen goed advies. Op de uitreiking leerde ik Nikki kennen, van Diepdiepblauw, mijn favoriete boek. Zij won niet maar lees zeker haar immens prachtige boek! En ik kan het nu met zekerheid zeggen: het is in het echt ook een lieve, toffe, boeiende vrouw! Blij dat ik haar ontmoet heb!
 

Dit jaar had ik wel vaker de kans om helden van mij te ontmoeten en die bleken allemaal ook super fijn in het echt! Merci Nikki, Fleur en Nahko voor de fijne babbel! Ook merci aan Karel om mij eerst een schop onder mijn kont te geven want ik vond het telkens wel héééél spannend ;)
 
Ontmoet jij graag je helden? En viel dat mee?  
#dankbaredinsdag
 
 
 
When you read a book as a child, it becomes a part of your identity in a way that no other reading in your Whole lief does.
-Nora Ephron-
 
Tot binnenkort,
Els
 
 

 

3 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!