dinsdag 20 september 2022

Bronzen Uil

Woehoe!

Woehoe, het is gelukt: ik ben geselecteerd voor de lezersjury van de Bronzen Uil 2022! Zo cool! #dankbaredinsdag
Zin in. Nog meer lezen :)
 
Afgelopen weekend zag ik Five feet apart; prachtige film! Ik heb mijn ogen uit mijn hoofd gehuild. Ik wou hem heel graag zien omdat ik zo van het boek genoten had. Heel aangrijpend. Vaak valt de film, na het boek, tegen maar in dit geval totaal niet!
 
Vrijdag is het  Bi Visibility Day. In de aanloop daar naar toe kan ik je La Théorie du Y aanraden. Nog tot 16/11 gratis te bekijken op Max.
 
 
Zaterdag en zondag lieten we Kamiel al eens onder begeleiding in de tuin. Wat een avontuur!
Voor ons en voor hem :) Hij is van niets bang, klimt overal op en tussen en... Donderdag gaat hij op controle naar de dierenarts en vanaf vrijdag mag hij dan voor echt, alleen buiten. Zo spannend! Voor mij toch ;) Voor Caries ook vrees ik. Die zit nu nog 'veilig' alleen als ze buiten is. Want ja, vrienden zijn ze nog steeds niet, integendeel. Jammer genoeg. 
Ach, ooit loopt dat wel los zeker?  
 
Over exact een maand krijg ik mijn volgende booster. En jij? 
 
Momenteel lees ik:  Gelukkig tegen de wereld. En jij?
 
 
Het enige wat ik van kinds af aan wilde, was iets geweldigs doen.
-Patti Smith-
 
Fijne dag, lees ze,
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!      

4 opmerkingen:

  1. Die selectie vind ik maar normaal ;) ; Jij gaat dat goed doen!
    En mijn booster zit er al in! van vorige week! Amper last van gehad deze keer trouwens...

    Ik ben al weken bezig in een boek van Simone De Beauvoire, ik kan me nl niet zo goed concentreren momenteel -> ik ben er wat onderdoor aan het gaan omwille van een bovenbuur die me sinds enkele weken pest door vooral 's morgens op de vloer te bonken/kloppen . Lezen gaat niet goed nu :( .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is die Bronzen Uil een Belgische prijs? Ik ken hem niet. Maar het is vast leuk om genomineerd te worden.
    Carrie en Kamiel moeten nog wennen, gewoon maar laten gaan, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is écht gaaf !
    Veel plezier en succes Els.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!