dinsdag 6 september 2022

Dankbaar

Joepie!

Hoera, het heeft geregend! Wie had ooit gedacht dat we daar zo blij om zouden zijn? Regen voor de tuin, regen voor de regentonnen; we kunnen er weer even tegen!
 
 
Ik word echt bang van het weer tegenwoordig. Afgelopen zomer was eng: droog en warm. Van de stijgende elektriciteitsprijs krijg ik ook maagpijn:(
 
Gelukkig zijn er nog dingen die fijn zijn: Jeroen Krabbé op zoek naar Frida bijvoorbeeld! Heb de eerste aflevering al gezien en ik vond ze geweldig!
 
Op BBC kijken we naar Shetland, het laatste seizoen met Perez. Ik hoop dat Tosh de serie mag verder zetten!
 
Zondag is het terug Brommer op zee! Hoera! 
 
En ik geniet momenteel van Trio, mooi boek.  
 
 
Al lopend verbeter je het pad.
-Robert Moor-
 
 
Nog een fijne #dankbaredinsdag!
 
Liefs,
Els
 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat het bij jullie regende. Hier vannacht een paar druppels, dus dat schiet niet op. Frida was zeker mooi. Vanavond deel twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het echt waar zeer hard gehad met de warmte en de droogte! Voor het eerst in mijn hele leven kijk ik uit naar de winter!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!