dinsdag 29 augustus 2023

Back to work

Vandaag is het zo ver...

Na 4 weken vrij moet ik vandaag terug aan de slag. Met de nadruk op moet ;) 
Ach, het zal fijn zijn om collega's en klanten terug te zien maar eerlijk is eerlijk: vakantie is fijner. Ik moet er altijd even inkomen: het werk uit mijn systeem krijgen, het gebrek aan structuur omarmen,... Tegen dat ik dat wat onder de knie heb is de maand voorbij, hahaha.
 
Maar het was mooi. Veel gedaan, veel gelezen, veel geleerd. Dankbaar dus. Op deze Dankbare Dinsdag.
 

 Nog enkele tips: 
-Ammonite. Een prachtige film met Kate Winslet!
-Solitaire. Veel donkerder dan Heartstopper maar ferm de moeite.  
-Zomergasten. Die met Kama was zo saai. Maar die met Alida ziet er veelbelovend uit.
 
 
Duim voor mij vandaag,
liefs Els  
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 

3 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!