dinsdag 22 augustus 2023

Vakantie

 Het is mooi geweest.

Mijn vakantie begint te korten. Karel is sinds gisteren weer aan het werk. 
We hebben 2 mooie weken samen doorgebracht. Wie me ook op Instagram volgt heeft het één en ander zien voorbijkomen. 
 
We maakten eindelijk het reisje dat we gepland hadden voor mijn 44ste verjaardag: een bezoek aan het huis van Virginia Woolf, dat van haar zus Vanessa en van haar minnares Vita. Die reis (5 dagen) was gigantisch boeiend, fijn én vermoeiend ;)
 
Daarnaast hebben we veel buiten gezwommen, gewandeld,  gepraat, gedronken en gegeten.
Lezen deed ik dan weer net iets minder. Te overprikkeld (daarover later meer) en gewoon te veel afgeleid door veel moois en fijns.
 
Monk's House
 
Ik probeer momenteel weer wat rust en regelmaat te vinden. En weer wat vaker in een boek te duiken. Momenteel lees ik: Augustus.
 
You cannot find peace by avoiding life.
-Virginia Woolf-
 
Nog een fijn Dankbare Dinsdag,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke reis maakten jullie. Lijkt me heel leuk om zo’n speciale reis te doen. En verder deden jullie ook allerlei leuks.
    Nog even genieten en dan weer aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nam dus zelfs vakantie van 't lezen ;-) Fijn dat jullie eindelijk dat speciale reisje konden doen! Geniet nog maar even lekker van de vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!