donderdag 24 augustus 2023

Tips

Voedsel voor de ziel, de ogen, het hart. En ook wat fastfood ;)

Ik deel graag dingen die fijn zijn. Noem het een opwijking;)

Mijn ontprikkel- traject is nog niet afgelopen. Maar desondanks blijven we/ik leuke dingen doen.
Ik heb vakantie hé, ik wil niet thuis zitten om niet nog meer overprikkeld te raken. Hoewel ik dinsdag (als ik terug begin te werken) ook in 'topvorm' wil zijn. Een lastig evenwicht.

Maar ik beloofde tips:
*de magische Zomergasten aflevering met Bibi Dumon Tak moét je gezien hebben. 
*Barbie én Oppenheimer trouwens ook.
*lees: De opportunist om even lekker te verdwijnen in een spannend boek. 
*lees: De tuin van mijn Baba om je te laten ontroeren.
*ontdek de charme van Bar Chapel.
*ga zaterdag naar Gent. Misschien zie ik je daar?
 

 
“I feel so intensely the delights of shutting oneself up in a little world of one’s own, with pictures and music and everything beautiful.” 
-Virginia Woolf-
 
Liefs,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!