dinsdag 12 december 2023

Druk

Deze week

Het wordt wederom een drukke week. Donderdag werk ik ook dus geen blogje dan. Volgende week beginnen we aan de lijstjes denk ik. Ik werk er al volop aan, niet makkelijk ;)



Onze boom staat en in tegenstelling tot vorig jaar (giga energie prijzen) durf ik de lichtjes al wat meer aan steken. Geeft toch extra gezelligheid hé!
 
Zondag konden we wandelen in de zon, ook al zo deugddoend!
#dankbaredinsdag
 
Ik kan alle lichtpuntjes en extra energie heel goed gebruiken en geniet er met volle teugen van. 
 
Een boek dat helemaal bij deze tijd van het jaar past: Een betovering in de natuur. Het is boeiend, inspirerend, leerrijk en hartverwarmend. Ferme aanrader!
 
 
Be the weirdo who dares to enjoy.
-Elizabeth Gilbert-
 
Hou jullie warm en droog en jullie harten zacht.
Liefs Els 
 
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik zet nooit ene boom. Maar met de extreem grijze dagen dit jaar heb ik me toch een lang snoer met lichtjes aangeschaft om me zo wat extra licht te geven. En dat werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werk ze, al die extra dagen. En geniet van de lichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, een kerstboom met lichtjes. Sterkte met al het werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!