dinsdag 19 december 2023

Lijstje 1

De mensen

Mijn eerste lijstje: de mensen die me geïnspireerd, ontroerd, geraakt, verwarmd, verward hebben.
 
In willekeurige volgorde:
*De moedige mensen van XR. Die zich onvermoeid inzetten voor onze toekomst!
*Alle activisten wereldwijd. De mensen die hun nek uitsteken, hun leven wagen, opkomen voor hun (en onze) idealen.
*Nan Goldin. Voor haar activisme én haar prachtige werk. Nog te zien in het Stedelijk.  
*De Bloomsbury group. Voor hun werk, hun levens en een prachtige vakantie.  
*Greta Gerwig. Voor al haar films en Barbie in het bijzonder! 
*Boygenius. Meest geluisterd volgens mijn Wrapped. 
*Politiek PR met Katrien. Oftewel: Elisabeth Lucie Baeten. Pijnlijk grappig, altijd boenk er op.
*Nikki Dekker. Inspirerend en enthousiasmerend. In het echt én op papier.
*Amanda Palmer. Voor haar echtheid, openheid, warmte.
*Benjy & Adriene. Voor hun aanmoediging elke maandag. 
 
 
Ook nog een dikke kus voor Alice Oseman want er komt na Heartstopper 5 nog een boek 6! Yes!
 
Dear Love, what would you have me know today about mistakes?
-schrijftip van Elizabeth Gilbert-
 
Liefs en tot volgende week,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie lijst heb je gemaakt. Ik wens jullie fijne kerstdagen en een goed 2024.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!