dinsdag 5 december 2023

Druk

Overdaad.

Het is giga druk op het werk. Ik werk wekelijks 1, soms 2 dagen extra.
Daarnaast hebben we ook nog wat leuke dingen gepland. Zaterdag gingen we schrijven voor Amnesty en dat was heel gezellig. Gaf ook een goed gevoel. Zondag gingen we naar de Klimaatmars in Brussel. Het was koud, het sneeuwde maar ik kreeg er een warm gevoel van. Daarvoor gingen we een koffie drinken in Replica, waar we natuurlijk ook een boek kochten. En gisteren was het de feestelijke boekvoorstelling van Doe maar niet. 
 
Ik ben moe en overprikkeld maar ook happy en mijn hart is warm (de rest van mij heeft het koud).

Vanavond kan je naar Barbara Stok kijken, hier kan je Kae herbekijken en als je liever een boek leest: Cassandra is heel boeiend!




 In the depth of winter, I finally learned that there was in me an invincible summer.
-Albert Cammus-

Hou je warm,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

1 opmerking:

  1. Cassandra was en is hier nog steeds een onderwerp van gesprek. Ik zou het heel fijn vinden om te weten wat er met haar gebeurd is. En dat is voor haar familie natuurlijk helemaal belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!