donderdag 14 maart 2024

Graphic novels.

Ik hou van graphic novels!

Wat een mooi weer! Een dag om buiten te zijn. Met een boek natuurlijk.
Ben je nou niet zo een lezer? Kies dan een graphic novel! Die zijn er in overvloed tegenwoordig, de ene nog beter dan de andere. Overal actuele thema's, herkenbare problemen en vol moedige getuigenissen. 
 

Onmogelijke mensen is moedig, grappig, pijnlijk en boeiend.
Uitweg ben ik net in begonnen maar ik kan al zeggen dat het echt heel goed is.
Mansfield and me heb ik ook nog maar voor de helft uit maar heeft me nu al gegrepen.
Smakelijk leven is één van de beste boeken van 2024, weet ik nu al.  
Araya is Chrostin op haar best: wow! 
De filosoof, de hond en de bruiloft is mooi, leerrijk en gewoon ook tof.  
 
Ik zeg bewust weinig over de plot of het verhaal omdat het stuk voor stuk boeken zijn die vol wijsheid en parels zitten, waarin niet enkel 1 hoofdthema/onderwerp belangrijk is of me raakte. 
Het zijn stuk voor stuk aanraders van geweldige/opwijkende vrouwen: lees ze, koop ze, deel ze! 
 
Naar mijn idee worden graphic novels vaak ondergewaardeerd, nog steeds, terwijl er net daar echt taboes worden doorbroken en belangrijke verhalen wél een plek krijgen. Fan!
 
Heb jij aanraders binnen het genre?
 
Believe in your truest desires and FEED YOUR EXUBERANT SOUL. -Polly- 
Geniet van de zon, Els 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 



 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!