dinsdag 19 maart 2024

Magnolia's.

Gaan!

Het is weer dé tijd van het jaar: magnoliatijd! Zo mooi!
In het Rivierenhof kan je een heuse magnoliawandeling doen. Zondag deden wij ze en gelukkig bleef het droog. We zagen niet enkel prachtige magnolia's maar ook: ganzen, eenden, veel vogels én een eekhoorn! Echt tof!


Ben jij ook een magnoliafan?

Ik las Uitweg; een heel indrukwekkende graphic novel over abortus. Ferme aanrader!
En ik kocht voor het eerst cookies bij Holy Cookies. Ook een ferme aanrader ;)

Wat maakt jou blij/dankbaar deze week?
 
 
Facing reality includes looking for useful bits of wisdom and hope, salvaging what works, getting your hands dirty, feeling your way through your mistakes and your missteps. It’s a slow, difficult process, and it’s never over.
-Polly- 

Liefs Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig de magnolia nu overal inderdaad! Ik hoop dat het weer nog even goed blijft. Kan me herinneren van vorig jaar dat het magnolia seizoen maar heel kort was, omdat de regen alle mooie bloesem er zo af geblazen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, maar ja, daar kom ik weer, ze ruiken zo sterk. Een Lastige allergie heb ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooi he en je kunt ze ook eten schijnbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!