dinsdag 12 maart 2024

Zo maar wat dingen

Dankbare dinsdag.

Dingen die fijn zijn:  
-er is weer een roodborstje in de tuin. Ik denk dat het een ander is dan daarvoor.
-ik zag Bonnie and Clyde, eindelijk. Wat een heavy film!
-ik las Dezelfde maan. Prachtig boekje!
-en ik las Hemellichamen. Zo boeiend! 
-ik maakte soep met groenten uit de kneusjesbak in de supermarkt en ze is zoooo lekker! 
-hier en daar bloeien er al bloesems
-ik heb een spijkermat gekocht! Deze.  
-soms schijnt de zon!
 

Waar ben jij dankbaar voor op deze #dankbaredinsdag? 
 
Personally, whenever I decide to explore a new subject, I prefer to buy a book about it first. This curious endeavour costs me less than 20 bucks and allows me get “the feel of things” from the comfort of my couch before committing to something bigger such as a course, a retreat or personal coaching.
-Elena Rossi-
 
Liefs,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!