dinsdag 23 april 2024

Gaan

Het voordeel van regen:

Het voordeel van zo veel regen is dat alles heel goed groeit. Het nieuwe groen is echt fris groen. Elke straal zon doet planten in snel tempo ontspruiten.
En zo voelt het ook voor mij: elke straal zon doet zo veel deugd.
Gaan wandelen en het regent eens niet: yes!
Op de fiets naar het werk en geen hagel in mijn gezicht: hoera!
 
Mijn kinderhand is gauw gevuld tegenwoordig :)
 
Er zijn al meiklokjes. Heerlijke geur!
 
Het ideale boekje bij dit weer: Lente!
En voor de fans van Nick Cave: Geloof, hoop en ravage. 
Genieten maar.
 
Simply acknowledging the fragile feelings that come with big unknowns is enough.
-Ask Polly-
 
Liefs,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!
 
 

 

1 opmerking:

  1. Awel, ik vind regen ook gezellig als ik in mijn zetel zit na een lange werkdag en de regen tegen de ramen tikt ;) .

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!