donderdag 18 april 2024

Yes and no

Damn, honey. 

Ik breng graag odes. Noem het een opwijking ;) 
Bij deze breng ik hulde aan de geweldige podcast Damn, Honey door ook een Yes en No te doen.
 
Mijn NO's:
- Bart D P die weer een platform kreeg voor zijn loserige persoonlijkheid.
- de tieten van Doornroosje. Ook besproken in Damn, honey.
- dat Love Lies Bleeding (voorlopig) niet in de Belgische zalen komt. En dat de eenmalige uitzondering (op een filmfestival) heeft geleid tot boegeroep, schelden én fysiek geweld.
 
Mijn Yes:
- Het Hoe overleef ik zonder journal? journal van Francine Oomen. 
- Door de bomen . Ik zag het programma nog niet maar het concept spreekt me heel hard aan: het bos, de bomen, de stilte, het alleen zijn. Mooi dat hiervoor ook plaats is op televisie.
- Niet mooi qua verhaal, omdat het waargebeurd is, maar wel heel  boeiend (én pijnlijk) om te zien: Dopesick. 
- 11 onder 35 : een opstapje naar nog meer moois om te ontdekken.
- er is rabarber, er zijn weer asperges
- soms is er een beetje zon!
 
 
Heb jij een Yes of een No die je wil delen? Laat maar komen!
 
 
But what does the mind know about anything, compared to the heart?
-Elizabeth Gilbert-
 
Liefs,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!
 

 

3 opmerkingen:

  1. YES: morgen voor 10 dagen op vakantie naar Turkije / het nieuwe album van Bleachers / vandaag niet zelf hoeven koken maar lekker kunnen aanschuiven / veel ongeopende brieven die op me liggen te wachten om terug te schrijven

    NO: allemaal net op het randje van ziek worden zitten voor die vakantie / koffer nog niet helemaal ingepakt / stiekem te moe zijn om wakker te blijven, maar nog niet willen slapen

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!