dinsdag 30 april 2024

Marina

Wow.

Wow, nog aan het bekomen van afgelopen weekend!
Ik ben kapot in mijn hoofd en lichaam.
Maar ook heel geïnspireerd.
Gelukkig seffens 'gewoon maar' gaan werken :)
 

 
Ondertussen ook Kwijt uitgelezen. Wijs boek. 
Ben jij soms overprikkeld door fijne dingen?

Listen to the waves, to the leaves, to the wind, to the insects in the sink and on the walls. They know. It’s all so fucking temporary, people.
-Amanda Palmer-
 
Liefs, Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 



 

1 opmerking:

  1. Marina wil ik ook nog heel graag zien! Ik hoop dat ik voor juli nog een weekendje Antwerpen geregeld krijg.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!