dinsdag 9 april 2019

Prijzen, gelukswensen en een baby

Dingen Die Fijn Zijn:

Oh mooie dagen! Ik ben dankbaar voor:
-Bart Moeyaert die de ALMA won 
Met dE LeeSclub lezen we zijn laatste boek (wat een timing), meedoen kan nog tot donderdag!
-Al jullie lieve, mooie verjaardagswensen
-Al het liefs van Karel
-De fijne buitendingen die ik afgelopen dagen deed, de lente geeft me vleugels (hoewel ik nog steeds kei moe ben door de uursverandering...)
-Dat ik baby Thandie heb gezien






En jij, waar ben jij dankbaar voor op deze grijze Dankbare Dinsdag?

''Loslaten betekent beseffen dat sommige mensen deel uitmaken van je verleden maar niet van je toekomst.''
-Steve Maraboli -

Maak er nog iets moois van vandaag,
Els

5 opmerkingen:

  1. mooi Els,
    ik ben dankbaar dat ik zo meteen kan gaan bloesemen, de geur opsnuiven, kan gaan wandelen met mijn jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het geen grijze dinsdag, ik werkte bij onze dochter, in de zon, in de tuin en daar word ik altijd blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een fantastische prijs, de ALMA! Ik heb het boek gelezen en het smaakt naar meer.
    Ik ben dankbaar dat ik in mijn eigen tempo kan re-integreren op mijn werk na de operatie, voor de lente, voor fijne blogvriendinnen en mooie tips XxX

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!