dinsdag 28 januari 2020

Wereldwijven

Dank u

Mijn pijnen zijn nog niet echt beter te noemen en toch. Toch ben ik dankbaar vandaag. Omdat er mensen zijn (en waren) die het nog lastiger hadden en toch de wereld hebben veranderd. Voorgoed en ten goede. Wereldwijven.
Wat een boek! Echt, lees het en stuiter, net als ik, bijna van je stoel van verontwaardiging én opwinding. Ik las het eerste deel een tijd geleden, gisteren las ik deel 2 en dat vond ik nog beter.
Diep respect voor alle vrouwen die aan bod komen en voor Pénélope die de boeken maakt!

Ondertussen ben ik bezig in Vind me, het vervolg op Noem me bij jouw naam. Bijna even betoverden en verslavend...

Ik richt me dus op mijn boeken, de zon die af en toe komt piepen en mijn werk zal seffens ook wel afleiding bieden...
Dankbare dinsdag dus.
Jij ook?







''Wees niet bang voor schaduwen. Het betekent gewoon dat er ergens dichtbij licht is.''
-Ruth Renkle-


Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els



Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

2 opmerkingen:

  1. Boeken kunnen enorm helpend en inspirerend zijn is ook mijn ervaring. En ook hier schijnt zo nu en dan de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag sinds kort elke dinsdagochtend met onze kleindochter, tijdens de inloop in groep 8, Frans oefenen. Dankbare dinsdag, hier dus ook !

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!